404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
Китай заборонив мовлення Всесвітньої служби BBC через «серйозне порушення правил висвітлення новин»
Global Times

Телевізійному каналу BBC World News (Всесвітня служба) КНР заборонила мовлення на материковій території Китаю за «серйозне порушення правил висвітлення новин». Про це повідомляє BBC.

У своїй заяві Адміністрація національного радіо і телебачення Китаю (NRTA) в четвер вказала, що BBC World News серйозно порушила правила теле- і радіомовлення на території КНР.

У зв’язку з цим відомство вказало на репортажі, які, з точки зору влади країни, не відповідали принципам правдивості та об’єктивності, підривали національні інтереси і етнічну солідарність Китаю.

«Оскільки канал не відповідає вимогам до трансляції у Китаї як закордонний мовник, BBC World News не має права продовжувати свою роботу на території країни. NRTA не прийме заявку на трансляцію каналу на новий рік (за місячним стилем, прийнятим у Китаї — ред.)», — йдеться в заяві регулятора.

ВВС неодноразово повідомляла про порушення прав тисяч мусульман (уйгурів та інших етнічних груп) в автономному районі Синьцзян на заході Китаю.

Також влада Китаю критикувала канал за репортажі про коронавірус.

«Однак в контексті заборони на мовлення BBC World News у Китаї більш значущою обставиною є те, що на минулому тижні китайський англомовний телеканал China Global Television Network (CGTN) позбувся ліцензії на мовлення у Великій Британії. Відразу після цього китайське МЗС почало скаржитися на зміст новин ВВС», — пише видання.

Британський регулятор Ofcom заявив, що китайський міжнародний новинний канал, який був доступний в Британії в деяких кабельних мережах, а також на супутниковій платформі Freesat, перебував під контролем Комуністичної партії Китаю, що не відповідає вимогам закону про редакційну незалежність.

Міністр закордонних справ Великої Британії Домінік Рааб назвав рішення про заборону на мовлення BBC World News у Китаї «неприйнятним обмеженням свободи засобів масової інформації».

«У Китаї одні з найжорсткіших обмежень ЗМІ і свобод інтернету на планеті, і цей останній крок лише зашкодить репутації Китаю в очах світу», — заявив Рааб.

BBC World News TV — міжнародний інформаційний 24-годинний телеканал, який доступний у понад 200 країнах світу. Його щотижнева аудиторія становить близько 84 мільйонів людей, що робить його найбільшим телеканалом ВВС.

«Ті, хто грає з вогнем, обпечуться». Китай попередив, що «незалежність Тайваню означає війну»