404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
Новий канал підсанкційного Тараса Козака попрацював в ефірі лише годину
Getty Images

26 лютого о 18:00 у супутниковому та онлайн-ефірі почав мовлення телеканал «Перший незалежний». Його запустила медіагрупа підсанкційного Тараса Козака. Але пропрацював канал лише одну годину.

Ексведучий NewsOne та співвласник медіахолдингу «Новини» Руслан Коцаба розповів, що у Києві для каналу облаштували студію. Мовлення почалось через супутник і на Youtube-каналах ZIK, NewsOne та «112 Україна».

В ефірі новий канал представили ведучі та співзасновники В’ячеслав Піховшек, Діана Панченко, Ростислав Сухачов, Надія Сасс та інші. Вони повторили свою позицію щодо незаконності закриття каналів Медведчука та розповіли про новий канал. Після цього розпочалась інформаційна програма Top News із нової студії з ведучою Тетяною Будь.

Близько 19:00 канал заблокували.

Представники «Першого незалежного» заявили, що відключення відбулось «під тиском влади».

Секретар РНБО Олексій Данілов зазначив, що закриття телеканалу відбулося не через рішення РНБО. Водночас Данілов зазначив: якщо телеканал працюватиме на користь іноземної держави, він попаде під санкції РНБО.

2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО про застосування санкцій проти Козака та телеканалів з пула Віктора Медведчука — «112 Україна», NewsOne, ZIK. Внаслідок цього телеканалам доведеться припинити роботу.

Підставою для санкцій проти нардепа від ОПЗЖ Козака та пов'язаних з ним юридичних осіб стало розслідування СБУ, яке встановило, що схеми з поставками вугілля з окупованих територій сприяють фінансуванню тероризму.

«Рішення Зеленського неочікувані, стратегічні та прикольні». Тимофій Милованов — про політику та плагіат