404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
«Канали Медведчука» оштрафували за розпалювання ворожнечі та дискримінацію Збройних сил
УНІАН

Національна Рада України з питань телебачення та радіомовлення оштрафувала телеканали NewsOne, «Наш» та «112 Україна» за заклики до розпалювання війни, національної ворожнечі та трансляцію дискримінаційних висловлювань щодо Збройних сил України.

Загалом канали мають заплатити близько 0,5 млн грн штрафу, повідомляє пресслужба Нацради.

Телеканал «112 Україна» зобов'язали сплатити штраф у розмірі 114 тис. грн за висловлювання екснардепа Петра Симоненка в передачі «Голос народу»  від 29 і 31 січня 2021 року.

В ефірі Симоненко назвав збройний конфлікт на Донбасі «громадянською війною». Також він стверджував, що ініціаторами «громадянської війни» були «українські націоналісти і неофашисти», яких підтримали США.

Телеканал NewsOne повинен сплатити штраф у розмірі 114 тис. грн через поширення у своєму ефірі мови ворожнечі щодо україномовного населення.

Висловлювання прозвучали із вуст гостя програми «Епіцентр української політики» В’ячеслава Піховшека в ефірі 4 січня. Згідно з висновками Нацради, його слова містили «ксенофобські, дискримінаційні та принизливі ознаки» та розпалювали ненависть до певних груп, об’єднаних Піховшеком у категорію «море бандеровщины».

Телеканал «Наш» отримав відразу два штрафи на суму понад 228 тис. грн.

Перший — за висловлювання депутата Олени Бондаренко у передачі «Марафон» від 15 грудня 2020 року. В ефірі політик називала українських військовослужбовців «злочинцями» і «порушниками присяги» та звинуватила українську армію в обстрілах українських міст. Її висловлювання визнали провокаційними, образливими і дискримінаційними.

Другий штраф телеканал «Наш» отримав за ефір з Миколою Азаровим від 15 і 16 грудня 2020 року. Експрем’єр, який переховується від українських правоохоронців, у своєму виступі поклав відповідальність за війну на Донбасі на Україну та назвав «кримінальним злочином» використання Збройних сил.

Раніше Нацрада вже штрафувала телеканали «Наш» та NewsOne. На першому давали слово представнику «ЛНР», а Newsone транслював пропагандистські твердження Путіна.

YouTube заблокував в Україні канали 112, NewsOne та ZIK