404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
В Україні суд постановив заблокувати 426 сайтів за фейки. А за добу це рішення скасували
Pixabay

Лише добу було чинним рішення Голосіївського районного суду Києва заблокувати 426 сайтів в Україні.

Переважна більшість з них містила сумнівний контент, деякі були відверто «жовтими». У списку, зокрема, — From-ua, російський «РБК», Novostiua.org, Infopressa, LiveJournal.

Проте у четвер, 25 лютого, правоохоронці закрили відповідне кримінальне провадження.

А прокуратура навіть ініціювала розслідування щодо дій співробітників Голосіївського управління поліції, які займалися цією справою.

«25 лютого процесуальний керівник ухвалив рішення про закриття вказаного кримінального провадження та одночасно — про скасування арешту на майнові права інтелектуальної власності», — повідомила речниця Київської міської прокуратури Надія Максимець.

Найцікавіше, що первинного рішення про закриття 426 сайтів домоглася одна людина — бізнесмен Олександр Пан.

Хто ж цей Пан?

Олександр Пан родом з міста Хмельник Вінницької області, зараз проживає у Києві. Він кілька років сперечався з низкою видань щодо неправдивої інформації про себе. А потім склав список усіх видань, де подібна інформація з’явилась, і звернувся до суду.

Олександр Пан п'ять років тому розпочав боротьбу з «сайтами-смітниками» / Facebook

Видання, до яких позивався Пан, в різний час писали, що він веде свій бізнес нечесно. Хоч жодне з обвинувачень не було підкріплене доказами чи рішенням суду.

Після рішення Голосіївського суду і до його скасування провадження Олександр встиг порадіти своїй, як він написав у Facebook, невеликій перемозі на шляху до чесної і справді впливової журналістики.

«П’ять років я боровся з жовтою пресою, сайтами-смітниками і вимагачами, що паплюжили мою репутацію. Сотні, а, точніше сказати, тисячі брудних інтернет-ресурсів, що створюють новини на замовлення заради заробітку грошей, із завидною постійністю розміщували неправдиву інформацію про мене, моїх близьких, а також про мій бізнес, який день у день зазнавав збитків», — написав бізнесмен.

У своєму дописі він вказує, що ці редакції на прохання видалити неправдиву інформацію вимагали гроші — від $5 тис. до $15 тис. та навіть більше. А після відмови ставили нові матеріали про Пана.

«Я проти «зливних бачків», що плямують репутацію і добре ім'я політиків і простих бізнесменів», — пише він.

Олександр розповідає, що спочатку ресурсів, до яких у нього були претензії, нараховувалось більш ніж три тисячі. Згодом їх залишилось 426.

І спочатку за рішенням суду інтернет-провайдери та мобільні оператори України мали їх заблокувати.

Раніше рішенням РНБО в Україні заблокували телеканали «пулу Віктора Медведчука».

«Кремлівська пропаганда». Ткаченко заявив, що Медведчук збирає новий медіахолдинг