404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
Нацрада позапланово перевірить закритий телеканал «112 Україна» через заяви Симоненка в його ефірі
112 Україна

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила перевірити телеканал «112 Україна», який раніше потрапив під санкції РНБО.

Про це повідомляє пресслужба Нацради.

Причиною такого рішення чиновники назвали заяви екслідера забороненої комуністичної партії Петра Симоненка, який був гостем ефіру 29 січня. Програму за його участі канал повторив 30-31 січня.

«Петро Симоненко у своєму виступі припустився висловлювань, які спрямовані на компрометацію Збройних сил України, інших збройних формувань і політичного керівництва України, створення панічних настроїв, загострення і дестабілізацію суспільно-політичної ситуації», — пише Нацрада.

Чиновники додають, що політик створює напруженість у суспільстві та протестні настрої серед громадян і розпалює національну ворожнечу. Нацрада пише, що ведучі не надали альтернативного погляду та не зупинили «риторику мови ворожнечі», озвучену Симоненком.

Перевірку планують провести з 26 лютого по 12 березня.

Рада забрала акредитацію в журналістів «каналів Козака — Медведчука» — нардеп

У журналістів телеканалів «112 Україна», NewsOne і ZIK забрали акредитацію на роботу у Верховній Раді.

Про це пише у Facebook народний депутат з фракції «Голос» Роман Лозинський.

Він стверджує: «В медведчуківських помийок забрали акредитацію на ведення журналістської діяльності в стінах Верховної Ради».

Лозинський нагадав, що минулого тижня звернувся до спікера ВР Дмитра Разумкова та голови апарату ВРУ Михайла Теплюка з вимогою скасування акредитації для ZIK, Newsone i «112 Україна».

Згодом він заявив про свою ініціативу з трибуни Верховної Ради. Це викликало велике обурення з боку фракції ОПЗЖ.

Передісторія

2 лютого президент Володимир Зеленський запровадив санкції проти  нардепа від ОПЗЖ Тараса Козака. Також гарант ввів на п’ять років обмеження стосовно каналів «112 Україна», NewsOne, ZIK. Ці ЗМІ пов'язують з кумом президента РФ, нардепом від ОПЗЖ Віктором Медведчуком.

У спільній заяві телеканали пообіцяли продовжити роботу. Вони звинуватили Зеленського в «політичній розправі над неугодними ЗМІ».

Напередодні у ЄС та США підтримали санкції проти телеканалів, пов'язаних з Медведчуком. 

Раніше Зеленський пояснив, що заблоковані канали фінансує Росія. 

Chas News повідомляв, що десятки активістів штурмували телеканал «НАШ». 

Козак купив телеканали «112 Україна» та «NewsOne» за 103 млн з офшорів цивільної дружини — активісти