404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
СБУ повідомила підозру в держзраді проросійському «експерту» з «телеканалів Медведчука»
ZIK

Служба безпеки України повідомила про підозру військово-політичному «експерту» Юрію Дудкіну, який коментував різні теми телеканалам «112 Україна», NewsOne та ZIK, а також російським ЗМІ. За інформацією СБУ, він працював в інтересах спецслужб РФ, зокрема ФСБ.

Про це повідомила пресслужба СБУ.

«Підозру повідомлено під процесуальним керівництвом Київської обласної прокуратури за двома статтями Кримінального кодексу України: ст.111 (державна зрада) та ст. 161 (порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками)», — йдеться у повідомленні.

«Експерта» вже затримали. Слідчі СБУ встановили, що за завданням кураторів Дудкін створив мережу, до якої входили кілька веб-ресурсів та окремі блогери, які фінансувалися з РФ.

На відповідних ресурсах пропагандист поширював замовний контент, зокрема від своїх координаторів з російського «Первого канала» та агенції «News Front».

«Експерт» часто брав участь у прямих ефірах політичних ток-шоу на заборонених російських телеканалах. Там він сприяв розпалюванню міжнаціональної ворожнечі. За це українець отримував грошову винагороду.

Зраз тривають психологічні та фоноскопічні експертизи. Слідчі хочуть отримати додаткові докази щодо умисності дій з боку підозрюваного.

Передісторія 

2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій щодо народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака і 8 компаній, які є засновниками телеканалів 112 Україна, ZIK і NewsOne.

Мовлення цих телеканалів припинили в цифровому мультиплексі та кабельних мережах в ніч на 3 лютого. Водночас ці телеканали продовжують мовлення на платформі YouTube.

4 лютого дві людини у Верховному суді оскаржили указ президента про блокування телеканалів NewsOne, «112 Україна» і ZIK.

Як ми писали раніше, Зеленський хотів працевлаштувати співробітників каналів з «пулу Медведчука», які втратять роботу через санкції.

Зеленський пояснив, що заблоковані канали фінансує Росія. 

Chas News повідомляв, що десятки активістів штурмували телеканал «НАШ». 

Напередодні Порошенко купив телеканал «Прямий», щоб Зеленський його «не закрив».

«Кремлівська пропаганда». Ткаченко заявив, що Медведчук збирає новий медіахолдинг