404

Сторінку не знайдено

Chas.News not found
YouTube заблокував трансляцію «телеканалу Медведчука»
iStock

На YouTube заблокували трансляцію ефіру телеканалу «112 Україна», проти якого РНБО напередодні ввела санкції.

Про це пресслужба підсанкційного NewsOne повідомила у Telegram.

В NewsOne заявили, що YouTube нібито не витримав тиску президента Володимира Зеленського, тому й заблокував трансляцію.

В ефірі нового ЗМІ під час виступу експрем'єр-міністра Миколи Азарова з'явився напис, що YouTube заблокував трансляцію телеканалу «112 Україна».

Наразі на YouTube-сторінці «112 Україна» немає ефіру каналу, однак підключена трансляція «Першого незалежного», який створили журналісти з санкційних телеканалів.  

26 лютого о 18:00 у супутниковому та онлайн-ефірі телеканалу «Перший незалежний» розпочалося мовлення. Раніше його запустила медіагрупа підсанкційного нардепа Тараса Козака. Але пропрацював канал лише одну годину.

Передісторія 

2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки та оборони про застосування санкцій щодо народного депутата від ОПЗЖ Тараса Козака і 8 компаній, які є засновниками телеканалів 112 Україна, ZIK і NewsOne.

Мовлення цих телеканалів припинили в цифровому мультиплексі та кабельних мережах в ніч на 3 лютого. Водночас ці телеканали продовжують мовлення на платформі YouTube.

4 лютого дві людини у Верховному суді оскаржили указ президента про блокування телеканалів NewsOne, «112 Україна» і ZIK.

Як ми писали раніше, Зеленський хотів працевлаштувати співробітників каналів з «пулу Медведчука», які втратять роботу через санкції.

Зеленський пояснив, що заблоковані канали фінансує Росія. 

Chas News повідомляв, що десятки активістів штурмували телеканал «НАШ». 

Напередодні Порошенко купив телеканал «Прямий», щоб Зеленський його «не закрив».

У РНБО назвали проросійські телеканали засобами масового знищення